Ja herregud.

Ja, jag får väl bli en storbloggare såhär dan före dopparedan! Haha

Nu gör jag ingenting, herregud säger jag bara till Montel Williams, hans program känns.. så... B :P

Nej men det var inte alls det jag tänkte skriva om egentligen :P

Nej, när jag var liten, då kommer jag ihåg att jag alltid la mig med världens pirr i magen en dag som denna, jag ville vakna upp och hitta en present eller en ledtråd i min julstrumpa. Jag hade julstrumpa tilloch med förra året, men inte i år :(
& så åt vi en mysig frukost hela familjen och bara njöt av varandra, sen så åkte vi iväg till massa moster, där hela släkten var samlad,
det var julbuffé, julklappsbyte och Kalle Anka, jag har haft så många underbara jular där och jag minns när jag fick höra att jag inte skulle dit något mer för några år sedan, sen dess är inte julen densamma.

Fast det som är så fint med julen är att jag får träffa hela släkten, jag har faktiskt världens finaste familj. Bara det att jag glömmer bort att det är därför man stressar upp sig inför julen. För att få träffa familjen och bara ha det mysigt.

Jag har ingen julkänsla alls, inte för fem öre.

Men jag tänker på mina fina småsyskon, Tintin och Wilma, och på min kusiner, Moa och Markus, och hoppas att dom ser julen med samma lycka och riktigt längta ikväll när dom går och lägger sig, jag hoppas att dom är lika lyckliga som jag var i deras ålder. Världen är inte densamma idag, men jag unnar dom all lycka, och jag längtar efter att få se dom på juldagen.

Mina änglar <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas på att dom får en riktig julkänsla :)

Och att allt blirbra till julen :D



Jag har inte fått någon speciell julkänsla i år som alla andra år :( Det är tråkigt, men den kanske kommer ikväll ;) hihi



PussÄÄ

2008-12-23 @ 08:52:15
URL: http://lindacrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback