I'd anything to make you feel; it's alright.

Haha ja, nu är jag ready to go, känns bra.
Väntar bara på segisen Ida att hon ska komma, så jag får åka bil, lyx! Haha :D

Igår då?
Jo, drog till Slussen på morgonen men jag & Ior orkade inte vara kvar så vid tio stack vi därifrån, jag drog till Ams och sen vidare till Tanya via Oden.
Hos Tanya fick jag förmiddagskaffe och knäck, supergott, hon är grym hon ;)

Lite senare virrade sig Ida bort till Sandhem och så tog vi bilen till Överby, och jag säger bara det - fyfan vad människor!

Det var helt sjukt alltså! Men jag fick iallafall några julklappar köpta och så mat, gillar ICA Maxi precis innan jul, visst fan var det sjukt mkt människor, men vilka rabatter man fick då, det var sjukt bra. Jag menar, jag klagar inte på chips för 10 kr!

När vi hade virrat klart på Överby åkte vi förbi Oden lite snabbt, kollade igenom lite och sen så körde vi hem Tanya till sig och så fick jag skjuts ut till Sylte av Idan :)

Jag tänkte tvätta igår, men det var fullt i tvättstugan och idag var det fullbokat, så imorgon, 07.00 - 12.00  har jag tvättid ;P
Men jag tvättar iallafall inte när det är Kalle! Det var någon annan som hade snott den tiden, haha. Ja, lite galen får man vara =)

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik och vänta på Ida, vi blir ju sena ju! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback