Are we human or are we dancer?

Hej hopp :*

Haha, alltså. Jag är så pinsamt seeg på att blogga måste jag säga!

Helvete vilken vecka, i måndags så rullade vi köttbullar till förbannelse, vi skalade även potatis till förbannelse. Jag lider av min bronkit och Ida gissar på att jag har fått benhinneinflammation, hej, får jag _aldrig_ vara frisk eller? Störande!

I tisdags så sov jag alldeles för länge och gick knappt upp ur sängen över huvudtaget, haha herregud. Men idag så mötte jag upp Ida vid hemköp vid måg och tog bilen till Slussen. Där var det full rulle, vi skulle vika servette, skära salami, sylta och rullader. Vi skulle dekorera tårtor och vi skulle _inte_ provsmaka köttbullarna, haha, ojdå. Jag öppnade inte munnen när Rachide bad mig iallafall ;P

Sen blev det julbord, det var sjukt gott alltså. Måste väl säga att brödet var godast, och självklart köttbullarna som tog slut på fem röda.

Det roliga var på lunchen när jag & Idorna var påväg till Tanya för lite lunchte, så säger Ior (ja, jag har satt smeknamn på dom, det funkar inte att umgås med två Idor annars!:P) att dom bjuder på jultallrik inne på coop och hungriga som tre vargar smet vi in där och åt gott. Haha så smarta, vi var sjukt hungriga efter att ha stått hela förmiddagen med julmat när man inte får äta, så vi såg det som en liten förrätt. Gott vare, det var vi, pensionärerna och ligisterna ;)

Imorgon ska jag iväg med Ida, Catja & Sara på någon jobbinformation i Uddevalla, kan vara värt, slipper slussen och kanske kan hitta ett jobb, jag menar, why not, kan ju inte förlora något på det.

Nej usch, nu ska jag äta upp mina pepparkakor så jag blir lite snällare och skratta åt 2½men ;D

Underbar låt.
The Killers - Human (Live at EMA)



Kommentarer
Postat av: H *

- för underbar låt .

2008-12-17 @ 23:24:20
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback