Studentklänningar och studenmössor hit och dit.

Ja. Nu är klockan sådär mycket att jag verkligen borde ligga i sängen och helst sova igen. Men var befinner jag mig om inte framför datorn. Haha, sämst är jag!

Iallafall, imorse skrev jag att min skola suger, och det är helt enkelt för vissa beslut dom tar, beskrivning finns här.    

Sprang på stan med Natta i 2½ timme idag, kan ju berätta att jag hade sjukt ont i fötterna, benen och var otroligt hungrig när jag väl kom hem, men det var en trevlig dag och vi uppnådde vårt mål; att hitta den perfekta studentklänningen till Natta. Hon köpte en underbar klänning från MQ, och jag kan säga att hon bokstavligt talat hoppade/svävade fram när hon hade den i påsen, visserligen 600 kr fattigare, men det gjorde ju ingenting ;)

Fick även reda på att bland annat Adde, Natta, Jocke, Johnny och Josse hade fått sms från A J Eriksen om våra studentmössor, men inte jag. Hjälp tänkte jag eftersom dom ska vara betalda senast 15e april, om 5 dagar alltså. Men Jocke var en ängel o delade med sig av det gemensamma lösenordet/användarnamnet man behöver för att logga in. Så det ska jag visa för mor min så att hon kan få betala, jag vill ju ha mössan nu!

Efter att jag och Natta skiljts åt tog jag bussen hem till en överlycklig Tintin som hade fått ett fiskespel, vilket var det bästa som fanns tydligen. Jag fick dock sjukt ont i huvudet, gick upp och glodde lite på datorn, så gick jag och la mig i soffan och såg på när de andra lekte. Jennie ringde straxt efter tre och sa att hon skulle ta bilen in. Så då började jag göra mig lite iordning, hon parkerade och vi tog en promenad upp på stan. Eftersom att jag redan rusat ut och in ur alla affärer redan gick vi bara till Donken och hon käkade lite. Sen gick vi faktiskt hem på en gång igen, jag packade, strulade lite med telefonen och så åkte vi till ÖB. Bäst, jag kom ut med fyra center, en glass och en påse nallebjörnar, allt för 20 kr, som hittat! Jennie köpte lite kakor o annat gott, haha. Hälften finns typ, i våra magar nu, och kakpaketen står bakom mig på bordet.

När vi kom hem gjorde vi inte mkt, glodde på tv, 2½ men, Lyxfällan. Vi käkade hamburgare med bränt friscobröd och skrattade åt lite mustascher, sen åkte hon hem för ca 1½ timme sen, men som alltid när hon är här har det varit helt underbart mysigt :D

Imorgon drar jag till Jesper så jag kommer förhoppningsvis inte blogga under tiden ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback