Soligt

Segaste dagen fylld med migrän. Jag ringde vårdcentralen förut men det var tydligen ingen som hade lust att prata med mig, så jag får väl ringa imorgon igen. Jaha, det var ju skojigt! Jag gillar inte migrän, det går ju inte över med alvedon eller något. Men jag får vänta till imorgon och hoppas dom har tid för mig då, vill ju inte gå omkring med konstant huvudvärk/migrän. Tänkte kolla upp om jag har magkatarr också, känns som det iallafall.. Usch.

Snart ska jag sätta mig på bussen upp på stan, ska till Knuffen och träffa Siv, får se hur det går, trivs inte där så värsta mycket, men ja, vi får se om jag klarar av det idag. Hoppas det.

Efter det så ska jag träffa Gabbi för lite shopping, har upptäckt att jag måste ha en ansiktskräm, för jag är så sjukt torr, helt otroligt. Sen ska vi fika med en annan gammal klasskompis till oss, kan bli mysigt! Har nog inte träffat henne sen vi slutade nian, snart tre år sen. Haha.

Annars då? Händer inte så värst mkt alltså, imorgon kommer Jesper hit, helt underbart. Får se om vi kanske går ut i helgen, isf vet jag precis vad jag ska ha på mig, kräver lite nyshoppande, men det blir inget dyrt. Najs!

& juste, det kommer en fransman hit imorgon också, haha. Det är min låtsassysters klass som har något utbyte med en klass i frankrike, så nu är dom här och hälsar på, så då kommer det hit  en 14 årig fransman, får se hur det går. Hela huset kommer vara sjukt fullt iallafall.

Förresten så dog Mona Seilitz igår ;( Bara 65 år gammal.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh vad kul med shopping! Är SÅ sugen på det med! Men jag får spara mina pengar tills vi kommer till Stockholm, då jävlar! :D

2008-04-03 @ 13:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback