Skola, starkt kaffe och massa vänner.

Hejsan hoppsan!
Sitter och ser på säsongspremiären utav Desperate Housewives, tänkte passa på att blogga i pausen. Hur smart är jag inte? ;)

Idag så gick jag upp runt tio i åtta, helt seg var jag, och sen, runt fem i halv kom Johnny och hämtade mig och vi begav oss till skolan, där hände det inget speciellt, bokade in Utvecklingssamtal med Anders bara. Imorgon halv tre, håll tummarna för mig! ;D

Jaja, sen senare så körde vi hem till Johnny där det blev Winnerbäck , seriöst prat och sjukt starkt kaffe. Men jag ska väl inte klaga, haha.  Åkte hem till Adde & Bella och hämtade deras post och sen så körde han upp mig på stan, släppte av mig där, träffade Jennie, min babe. Hon och hennes klasskompisar letade lite kläder och så. När dom försvann in på Strandbergs stod jag och jennie kvar utanför och mötte Jocke och Marcus som var på jakt efter kostym/kavaj till studenten. Marcus hittade en inne på Jack & Jones som satt typ perfekt. Och Jocke hittade några snygga, en på MQ till exempel :)

Efter att jag kom hem runt femtiden har jag absolut inte gjort något speciellt, bara försökt hålla mig vaken. Haha, och nu får jag snart gå och lägga mig. Imorgon är det idrott på morgonen och då gäller det väl att vara vaken ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kollade också på desperate igår :D

2008-04-16 @ 11:39:49
URL: http://lindacrona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback