Så underbart väder!

Hallå på er.
Har just sovit lite i soffan så att jag fick lite energi, helst skulle jag bara lägga mig ner och somna om igen på en gång, men det kanske inte är något bättre utav mina idéer som jag haft. ;P Jaja.

Det är iallafall w-o-n-d-e-r-f-u-l-t väder idag, herregud jag säger då det! Helgen då? Vi gick hem till Antonia som hade gäster och kinserna hade också gäster så det var full rulle, det var grillning, spidermanglass och en underbar tempur madrass (som för övrigt är to-die-for) hehe :) Det var otroligt mysigt och jag trivdes jättebra!

I söndags åkte min älskling hem tyvärr, men ja, vi ses ju på fredag igen! I måndags blev det en lektion i skolan, visserligen satt jag kvar med Jocke & Julia som skulle plugga, Jocke började med ett hemprov i en kurs vi avslutade för snart ett år sen, smidigt! Och sen så lite senare träffade jag min babe Jennie, vi gjorde absolut inget speciellt. Det var underbart väder ute iallafall, så på lunchen hade vi köpt en McFlurry, mums :D Jennie hittade shorts till studenten, supersöta :)

I tisdags så var det lektion fram till tolv, gå upp på stan, hem till mormor, så tog vi bussen ut till naturens hus, därifrån gick vi till rävgången, fikade gick tillbaka, jättemysigt och underbart väder. Helt perfekt promenad! Inne vid Järntorget mötte vi Natta som hängde med till mormor för att jag skulle hämta min väska :) Sen blev det hem för att träna Pilates till idrottslektionen. Ojojoj, säger jag bara, som två strandade sälar låg vi på vardagsrumsgolvet här hemma. Hem till pappa och gosa med Tintin och Wilma sen däcka i mimmis säng, bra!

KLockan kvar över sju imorse kom tintin upp till mig och sa att jag skulle vakna, vilket jag redan var, men iaf, hon kom och la sig brevid mig i sängen och så gosade vi lite och kollade på nåt barnprogram :) Övergosigt! Men jag var tvungen att ta mig upp och iväg till idrotten, påvägen dit förföljde jag omedvetet en kille ;)
Pilateslektionen gick över förväntan och vissa kommer nog vara möra i kroppen imorgon när dom vaknar ;)


& kortis på stan med antonia som inte hittade nån skojrta också :)


kommer mer senare, puss.


Edit: I lördags pratade jag min mina sötbollar Camz och Sara som verkade ha en underbar stund på Kempon med Cider och tequilashots! Dom är sötast i världen, mina sötbollar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback