Ny stilmall

Alltså, alla stilmallar på blogg.se är så fula, haha, jag gillar dom inte alls. Denna var den som föll mig mest i smaken som inte alla andra har, jag vill dock inte ha den gul, och så skulle jag verkligen vilja ha en mer personlig header. Jag försöker få Jesper till att iallafall ändra färgen då jag för mitt liv inte kan hitta det i kodmallen, och jag bara ooorkar inte leta, haha.

Har ett engelskaprov om två veckor som jag måste plugga till också, men orkar jag det, nej :P

Åh, jag skulle ju skriva något, men jag kommer verkligen inte på vad! Haha.

Det får bli en bild på mina glasögon ist ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Är header den där staden? Hur ändrar man sånna? :O
Snygg i glasögonen!
Puss :*

2008-04-08 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback