Kaos och idioti

Hallådär!
Sitter i skolan just nu. Har Digitalt Skapande, borde hålla på med min bok men jag orkar inte riktigt, jag är såå trött, men jag vet inte varför! Snoozade i 50 minuter i morse, men jag hann med bussen och var med på idrotten, jobbigaste lektionen på väääldigt länge vill jag lova. Haha

Sen så kom Johnny och hämtade oss och så har vi haft lektion, hört att det blivit lite problem med vissas studentmössor och att vår älskade rektor har lite random åsikter om vad som ska få stå och inte stå. Han lägger sig i alldeles för mycket om jag ska säga vad jag tycker. Men men.

Om 1 timme är det dags för samtal med Anders, jag är verkligen livrädd men det kommer bli underbart att få det överstökat.

Nu är det bara 50 dagar kvar sen så tar vi studenten!;D

Kommentarer
Postat av: Sara

Älskling jag är så glad att du mår bra och att allt är bra och allt löser sig och hinken kommer med till Örebro i juni utan tvekan och allt kommer vara underbart och får jag snälla snälla vara femte hjulet mellan dig och Camilla och era respektive i sommarstugan och supa skallen av mig under tiden? Snälla? ;D

2008-04-16 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback