Kaffe

Hallå där! Vad händer? :)

Igår kom Jesper hit och vi gjorde inget speciellt, käkade lite tacos, myste och sen så låg vi kollade på Simpons, sen somnade vi som två stockar, haha. Runt femtiden inatt vaknde jag av att jag svettades och var törstig som fasen, kunde inte somna om så jag satt uppe ett tag, glodde runt på lite bloggar och sånt, det var mysigt, men jag hade hellre sovit brevid babe. Runt niotiden somnade jag iallafall och vaknade klockan 12 av att mamma kom in och pratade med mig.

Dagen idag har vi spenderat i sängen med Simpsons, Final Fantasy VII och lite bus. Haha. Klockan fyra kom det fransmän på besök och vi käkade, stinas kyckling med ris och currysås, skitgott vare! Det var en speciell stämning runt bordet med två 15åriga killar från frankrike som knappt kan ett ord engelska, vi satt oh pratade på svenska och dom på franska. Dom glodde som fasen på mig som har kort klänning och knästrumpor, lite besvärande kanske? Ja!

Iallafall så har jag börjat dricka kaffe, jag är inte säker på om jag gillar det eller inte, men det är en skön avkoppling, men jag dricker bara latte, haha, skummad mjölk, jatack!

Vad händer ikväll då? Jo! Vi ska hem till Antonia som äntligen är hemma. Hon kom hem i eftermiddags från Paris, där hon varit med en av kineserna. Hoppas dom hade det helt underbart! Hon skulle försöka ta med sig triumfbågen hem till mig, men jag tror tyvärr är hon inte lyckades med det ;(

Imorgon hoppas jag att det blir marieberg ett tag, Patricia hade fyndat ett armband som jag kollat på ett tag, 10 kr, det bara måste jag ha alltså! Vi får se, nu ska jag hoppa på Jesper och sen tar vi en sväng förbi konsum och köper på oss lite godsaker hem till Antonia.

PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Antonia

Bäbisar - ni är helt sjukt underbara

2008-04-06 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback