Du och jag ska aldrig dö.

Hejsan hallå, såhär mitt i natten ;)

Vad händer? Jag sitter och lyssnar på en massa olika youtubeklipp, just nu är det Rufus Wainwright - Halleluljah, jag kommer aldrig aldrig aldrig någonsin få nog av den! Likadant med Jason Mraz - I'm yours. Den lyssnade vi på i bilen förut och sjöng så högt att taket nästan flög av, jag, syster och mamma, det var vackert! Iallafall. Just nu då, Rufus, Jason och framför allt en himlas massa kent!


Nu är jag förbannad för jag hade skrivit värsta inlägget här, det längsta hitills säkert, men blogg.se är invalida och fuckar upp det så nu ska jag tjura och inte skriva ett till inlägg.




Nu ska jag se på 27 dresses och sakna jesper.




skitnerer

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag äääääälskar Rufus. The man in my life! Nästan. :D
PUSS babe! :*

2008-04-15 @ 00:36:15
Postat av: David

Förstår ganska väl varför du inte gillar blogg.se, min blogg försvann och de ville inte hjälpa till att återskapa den. Så ja, här är resultatet av det.

2008-04-15 @ 22:51:34
URL: http://lekholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback