Bra dag, bilbrand och lite skit

Haha. Ja, alltså, nu sitter jag och är trött som fasen, men jag vill ändå inte sova eftersom jag inte har skola i morgon, känns onödigt men jag tror ändå att jag ska gå o lägga mig, läsa lite, kanske kika på någon film eller något :)

Iallafall, mötet med Anders gick lååångt över förväntan och nu är jag på banan igen, känns bra! Efter mötet körde Johnny mig till Sofiaparken där Carolina var med min systrar, vi gungade lite och så. Helt plötsligt ställer sig Tintin på kullen och ropade "Heja på ÖSK", man kan ju lugnt säga att man vet vems dotter hon är ;) Påväg hem från parken så frågade jag pappa om han hade lust att göra ett plakat till mig till studenten, han blev glad och sa att han gärna ville göra det :) Så det ser jag fram emot. Ska dit kanske på fredag eller i helgen, alternativ efter och lämna ett fotoalbum med gamla bilder på mig, måste säga att jag hoppas att det inte blir någon hemsk bild :) Men det sa jag till honom också och han sa att det ska ju vara något charmigt, så ja =)

När vi hade varit hemma ett litet tag stod jag inne i pappas o carolinas sovrum och hade just satt på tintin en klänning hon ville ha när jag hörde sirener, jag gick fram till fönstret för att kolla och tintin kom och sa att hon också ville se, jag sa till henne att skynda sig för att hinna se bilen innan den åkte förbi, men bilen, som var en brandbil, stannade precis snett under vår balkong och när jag kollade ut genom fönstret såg jag meterhöga låger ur motorhuven på en minibuss. Jag skrek till pappa att gå ut på balkongen, lyfte ner tintin till golvet, sprang ut i köket, hämtade en kamera , svarade i telefonen som ringde, det var carolina som varit och handlat o undrade om vi såg allt. och ja, det gjorde vi ju. Jag tyckte iallafall att det var rätt så coolt.

Nu har inte så mkt annat hänt, imorgon blir det leta skor till studenten! Det är bara 50 dagar kvar som sagt, varav 24 skoldagar :D

image24

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är så härligt att bara bli så exhalterad över en brandbil, att vara barn igen alltså. :P Btw, nya uppdateringar, läs min blogg!! ljugformig.blogg.se du måstemåstemåste kommer bli så glad! Jag är så glad! Pous

2008-04-18 @ 11:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback