Backstagebar och andra trevliga ting

Hallå där. Nu ligger jag i sängen i Trollhättan, tar tåget hem imorgon klockan sju. Ajaj,  det svider att åka så tidigt, men det är också typ, 70 kr billigare än om man skulle åka nu, så jag ska inte klaga :)

Ja, vad har hänt i helgen då? =) I Fredags så gjorde vi ingenting om jag vill minnas rätt, bara mös och sov på konstiga tider. Hehe,
igår så sov vi, käkade pizza och sen runt tio tiden begav vi oss upp på stan, träffade Patrik och gick in på Backstagebar, priset på ölen var perfekt och människorna var bra! (förutom dom två töntarna som satt vid bordet brevid oss och försökte growla ;P) Senare kom Simon och Bea och gjorde oss sällskap också.

Men jag måste säga att jag fick en behaglig kväll med många trevliga upplevelser och nya beslut ;) Kvällen avslutades med pommes med kebabsås på bästa stället i stan.

Och idag då, jättefint väder men vi tog oss inte ut tyvärr, kanske tar en kvällspromenad senare? Hoppas det, snart är det sommar! ;D Älskart.

Pusspuss!

image22
Patrik och Simon, gör vadå?

image23
Min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback