Step by step.

God eftermiddag.

Sitter hemma och är riktigt bitter idag, jag hatar verkligen söndagar! Allt som oftast åker J iväg så jag sitter hemma och tjurar för mig själv. Haha, känner mig så jäkla patetisk alltså. Det är knappt ens roligt! Men å andra sidan så kan jag köra igång eminem på högsta volym utan att nån klagar, så det är ju rätt så najs!

Igår då? Ingenting, en riktigt tråkig dag, somnade typ innan elva, kul på en lördag! Nä...

Haha jag är så jäkla bitter och tjurig idag att jag skrämmer mig själv, vettifan vad jag ska göra åt skiten. Förutom då att skriksjunga till White America & smsa med Lollo. Det hjälper rätt så bra!

Näe, I'll be back laters.


Someone to trust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback