God dag!

Jag vet inte, men det känns som att det är på tiden att skriva ett lite längre inlägg ;)

Så, vad händer i mitt liv?
Inte så mycket om jag ska vara HELT ärlig,
jag pluggar och trivs,
jag ÄLSKAR Samhällen, det går bra känns det som, och jag trivs ordentligt.

Nu på senaste har jag börjat fundera på vad som ska göras till våren,
och jag har nog kommit fram till vad det blir,
och det känns bra, så nu ska det bokas tid med en SYO på Lärcentrum,
jag håller tummarna (&hoppas att ni också gör det ;)) för att det går vägen!

Jag & J letar ny lägenhet efter att vi fått saftigaste hyreshöjningen i världshistorien,
då är det inte längre värt att bo här där vi bor, så då letar vi nytt,
jag har siktat in mig på en specifik lägenhet, hoppas J håller med mig!

Igår / natt klippt J lugg på mig, och fan, det blev riktigt bra!
Det är inte alla som har en pojkvän som kan klippa,

det är jag väldigt glad över ;)


Nej, nu ska jag fortsätta fundera på kurser jag vill läsa,
och om 45 minuter är det tvätt som gäller!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Louise

Älskar luggen! Och att du uppdaterar :)

2009-09-28 @ 01:56:01
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback