You'll be so high, you'll be flying

Ja, jag kom i säng runt halv sex imorses, hur smidigt är det på en skala egentligen?
Jag och min sambo skulle iväg på ett litet möte, vilket börade 11.00, kl. 10.22 väcker han mig, kan ni inse paniken jag fick?
Men vi hann, fast vi var kanske inte så värst glamorösa. Men i tid var vi och vi har fått vissa saker fixade, det är skönt.

Det konstigaste med mötet var ändå att jag hörde att det stod en radio på, och precis efter att jag obesrverat detta börjar dom spela Robbie Williams - She's the one, då gjorde det mötet en aning lättare och jag kunde gå därifrån, flying.

Nästa vecka är det sportlov, jag och elin hade stora planer för vårt lov tillsammans men tyvärr så verkar det inte bli något, pengar tryter och CSN är störda (eller okej, dom är som vanligt) och ger oss inte pengar fören efter lovet, tack för det liksom.

Jag hoppas dock att vi kan ses någon annan gång rätt så snart. 

Nej, nu ska jag glo på tv, och sova hela natten, njuta av att inte ha några lektioner imorgon. :*


Kommentarer
Postat av: Elin

Vecka 15 har jag lov igen, det är ett tag kvar, men då kanske vi kan ses? :) <3

2009-02-10 @ 11:57:06
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Linda

Naaaw :D

2009-02-10 @ 18:00:42
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback