You, who haunt me in me sleep

(Did you expect a lovesong?)


Längtan.

Längtan efter något man used to have, jag längtar efter våren 2007, fylld av skånska landskap och villiga fyllor, av do it och vattenkannor. Våren 2007 när mitt största problem var att det tog 5 timmar att åka hem till Skåne.

Längtan efter att vara helt besatt av The Ark och ha bilder och texter över hela veckorna i mitt flickrum, när mitt största problem var att mamma skällde på mig för en liten skitsak, när man trodde att livet var som värst när man var 14-15, helt ensam i hela världen.

Längtan efter ovissheten då man inte visste någonting om världen, då Kumla låg ett helt ljusår bort och man blev faschinerad av vänner som cyklade dit.

Längtan efter nattliga samtal med Peter som tröstade en otröstlig fjortonåring, längtan efter sammanhållningen på Zoom och känslan av att höra hemma någonstans.


Baby, how low can you go?



Kommentarer
Postat av: Linda

Du & Jag + Kumla = Tider det <3

2009-02-26 @ 23:15:20
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: millan_pillan2

Du får komma ner till skåne i sommar!!!!!! <3<3<3<3<3

2009-02-27 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback