San Quentin

Jag har många kärlekar i mitt liv, min Jesper, alla mina vänner, all musik; the ark, kent, winnerbäck, katie melua, robbie williams, elvis, johnny cash, hellström, melody club, the sounds, hellacopters, manson, ramones, backyard babies, och åh så mycket mer. Jag kan lyssna på allt.

Men jag har kommit fram till att det bästa är att hålla sig helt och hållet till musiken i stort sett - den sviker aldrig. Bara att leta reda på något bra på YouTube och dom finns där för mig, med sina tröstande stämmor, gör mig på bra humör. Jag har insett att Någon slutar alltid älska först stämmer med i stort sett allt - förutom musiken. Den kommer alltid finnas och göra mig på bra humör.

Nu ska jag lyssna på Cash och gråta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback