A violent whisper

And this time it´s for real
So this day I made plans for us to leave



Jag har läst gamla dagboksinlägg, från 2003 och 2004, och jag blir så glad och olycklig när jag ser hur ledsen jag var hela tiden, men att jag hade flera vänner som jag än har kvar. (och vissa som inte är värda mig...)

Elin, minns du att vi skulle sitta på molnen, gjorda av bomull
(för snart ska jag & Elin flyga upp i himelen & sitta på ett moln,
 vi ska dansa på regnbågen varje kväll,
& sitta där, uppe i himelen & se solen gå ner nedanför oss
.)

Det var så vackert, jag hade en riktig vän, som jag visste skulle stanna förevigt,
och nu, sex år senare, är vi närmare än aldrig förr,
jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor!

Maybe this time it will bleed untill I'm free

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar dig så mycket gumman! Kan inte fatta att vi varit vid varandras sida så länge, och jag kommer inte försvinna! <3



Alla svåra stunder... har dig att tacka för så mycket, vet inte hur jag hade klarat allt utan dig.



Du är underbar!

2009-02-04 @ 18:50:36
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Johan

Är jag värd en plats som kompis då? =)

2009-02-04 @ 21:54:08
URL: http://j0han.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback