I don't want the world to see me

Jag borde göra något åt min design, den känns för snäll för mig,
för ljus och ja, för snäll helt enkelt.
Den speglar inte alls mina känslor och tankegångar.



På fredag är det ett stort prov i SO, 230 sidor, känner sjukt stor press på mig,
så jag kommer antagligen tillochmed åka till skolan imorgon och plugga,
även fast att jag egentligen är ledig, hör och häpna!

och tankarna spinner omkring i huvudet, men det är inte bara negativt.
Jag måste ladda min kamera så att jag kan ta lite nya foton också,
något jag tappat som fan.
Inte som på gymnasiet inte.

Nej, nu ska jag fortsätta glo på sthlm - arlanda, sen halv åtta hos mig, sen förhoppningsvis får jag sova en eller ett par timmar i natt,
det hade varit uppskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback