Long time, no see, my friends.

Ligger i soffan med en molande huvudvärk. Men det är inget jag tänker på då det är mer regel än undantag med huvudvärk nu för tiden tyvärr...

Jag är så lycklig över att vara inne i Maj månad. Min favoritmånad, månaden då solen tittar fram ordentligt, då man kan stoppa undan vinterkläderna på riktigt, och månaden då en utav mina underbara systrar fyller år. 5 år fyller hon i år, min fina Tintin. Att en kärlek kan göra så ont, är det inte helt otroligt?

Jag längtar till Örebro men ändå inte, tanken på att flytta tillbaka lockar och skrämmer. Det kanske inte alls blir som jag skulle vilja.

Men å andra sidan, om jag kommer in på det jag sökt i höst så har jag minst ett år till här..!
Så håll tummarna. Någon gång innan midsommar får jag veta! I've got a bad feeling about it...

Det kanske är dags att ta upp det här med bloggandet igen, det kanske är den vägen jag behöver för att få ut mina känslor ordentligt! Vi får se på det... :)

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback