Älskade vänner.

Det har varit en fin dag idag. Först så bakade jag och Ida och Ida bröd på Slussen, grymma var vi och lyckades med att göra 104 tekakor ;D Och fan va goda dom blev sen då!

Sen så åkte jag & Ida upp på stan och hon skulle till syssan, så jag mötte tanya och tog en fika.

Sen när jag kom hem så pratar jag med alla underbara vänner på msn, Sara & Elin, Lollo & Jennie, you made my day.

Jag älskar er för att ni inte dömer mig, ni accepterar mig för den jag är och det är det absolut viktigaste som finns! Tänk livet utan vänner, herregud, det skulle fanimej aldrig funka! Usch.
Jag älskar det faktum att ni tar vara på när jag säger att ni kan ringa till mig när som helst, jag älskar att ta emot samtal från er när ni känner att ni bara vill prata, eller när ni verkligen behöver. Självklart tycker jag inte om att ni mår dåligt, men jag tycker om att finnas för er. Det gör mitt liv så mycket mer värt att leva.

När jag latat mig lite framför datorn och tvn så kom Jespers mor & syster & hämtade upp oss och vi drog oss ut till Överby och ICA Maxi. Köpte massa goda saker, sitter och dricker cola och äter clementiner. Det är såå gott. Sitter och lyssnar på Lasse Lindroth också. Han var en riktigt grym komiker!


Kommentarer
Postat av: Johan

RIP LASSE, DIGGADE DIG <3

2008-11-26 @ 23:56:19
URL: http://j0han.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback