Hejsan hoppsan

Igår var en skitdag fram tills att jag träffade Antonia på kvällen, så den är inte värd att nämnas.

Men på vår promenad skrattade jag till jag nästan ramlade omkull, det var ju lite komiskt. Går inte att förklara dock ;)


Idag bestämde jag mig för att sjuka mig för jag var så jäkla allergisk, så skulle jag stanna hemma och plugga var det tänkt, loggade in på msn och ser att bella är inne. Får reda på att hon är heelt ensam och inte har någon att luncha med, så då är jag ju en riktig räddare i nöden och åker till henne o lunchar, det ena leder till det andra och jag kom inte hem förens klockan sju. Men det var sju underbara timmar med en underbar tjej. Ojjoj säger jag bara :D

Annars då? Trött som satan, dags att lägga sig nu va!

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback