Rachel Ray..

Ja, ligger och kollar på Rachel Ray på trean, jag gillar henne, hon är rolig och har världens utstrålning, plus att hennes mat verkar riktigt god!

Idag blev vi lite sena till slussen och sen så fick vi städa, dock så tog det inte ens en timme så halv elva satt vi i bilen igen.
Drog ut till Ö&B och köpte lite smått och gått, fynd.

Sen åkte vi till Sandhem och hämtade Tanya, så drog vi upp på stan, köpte ingenting.

Men likt förbannat är jag så sjukt trött.

Men världens snyggaste skor finns på Wedins. Jag dreglar så fort jag ser dom alltså, helt sjukt!  Hittar såklart inte någon bild på dom nu, så det skiter vi i! ;P



Kommentarer
Postat av: Linda

Hennes mat ser riiiktiiigt god ut jämt!

2008-12-23 @ 16:29:33
URL: http://lindacrona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback