Hej, jag heter...

...Ja..

Nu är jag hemma från Lernia, vi fick sluta tidigare idag och det klagar jag inte det minsta på! Ska snart slänga mig i soffan och glo lite på tv, sen blir det dags att åka ner till stan och lämna in lite papper och så kika lite på stan.

Vad fick vi göra idag då?
Jo, vi övande på vår såkallade "hisspresentation", hur skulle du presentera dig för en möjlig arbetsgivare eller så?
Det är otroligt svårt, jag som har svårt att tala inför människor, nej usch och fy :P Men det gick bra,
vi är en härlig grupp! :)
Så jag känner ändå att jag lärt mig något idag, det är skönt det.


Sitter och funderar på vilken dag jag ska åka till Örebro och sådär, vill gärna vara där så länge som möjligt, men ja, det funkar ju inte alltid så..

I'll be back laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback