Ännu en ny vecka!

God morgon!
Ligger just nu i sängen och väntar på att få tillgång till badrummet så att jag kan sminka mig,
klockan tio ska jag vara på Lernia och bli jobbcoachad. Det kunde faktiskt varit värre! Jag har det rätt trevligt där borta.

Efter att vårt besök hade åkt igår så drog vi fram en stol i köket och så klippte J mig, han är rätt så duktig på det där, men visst är det lite otäckt, jag är ju för fasen till och med rädd när jag är hon en utbildad frisör! :P

Såå, Lernia 10-13, sen så vet jag inte vad som händer, kanske upp på stan och ta en glass om vädret fortfarande är så bra! :)

Nu ska jag gå och banka på dörren så att jag inte kommer försent,
love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback