The best thing I've ever gotten is my sisters.

Ja, så sant som det är sagt,

mina systrar är det absolut bästa jag har.

Det är utan tvekan.
Precis som mig och mitt blod rinner i deras ådror,
när jag ser in i deras ögon ser jag en lycka jag
också kände som liten.


Jag har världens bästa storasyster och världens finaste småsystrar,
alla tre är lika fina.

Och idag fyller min nästyngsta syster fyra år.
Det är helt otroligt, jag minns fortfarande när jag fick veta att jag fått en syster,
jag var i Skinnskatteberg och jag blev överlycklig,
jag minns när jag höll dig i mina armar för första gången och så otroligt stolt jag var,
inte trodde jag att man kunde vara så stolt.

När jag kommer hem nu för tiden så kommer du springandes och hoppar upp i mina armar,
du vill visa mig allt jag missat när jag varit borta,
och jag blir så glad att jag nästan börjar gråta.

Jag är livrädd att du och Wilma ska glömma bort mig för att jag
inte är där med er varje dag.

Men glöm aldrig, att jag älskar er oavsett och obegränsat,
så som syster älskar varann.


Grattis på fyra årsdagen min underbara prinsessa,
snart kommer jag hem, och då ska vi dansa och leka hela tiden.



Kommentarer
Postat av: sarah

Tyvärr så vann du inte min tävling denna gången , men deppa inte , det kommer en ny inom ett par dagar! :)

2009-05-23 @ 12:15:33
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: Tack så mycket, kul att du gillar mina tatueringar :) Jag har precis börjat tatuera, så jag är inte helt 100% inom det, så jag vill helst inte tatuera någon jag inte känner/har pratat med innan och speciellt inte någonting medelstort i färg. Jag kan ju inte garantera en skit snygg tatuering, risken finns ju att den blir total flopp. Så om du vill ha en riktigt fin tatuering tycker jag du ska gå till en van hand istället!



Kram!

2009-05-24 @ 00:24:26
URL: http://babyguns.blogg.se/
Postat av: L

Hahah! Hade allt varit till mig skulle jag behövt läggas in för en sinnesundersökning ;p Sjalvklart får dy det! Tror tyvärr attdet inte blir nåt bröllop ;(



Gudars, vet precis hur du känner. Tezs hade visat en bild för Flisan på Linda och hon kunde inte sägavem hon var. Men lär ju veta det nästa gång de ses. Jag är så rädd att dom ska glömma mig, och tänk alla deras framsteg jag missar... Men man får vforsoka tänka positivt ogora det basta av situationen. Man måste ju utvecklas själv osv!



Ps skriver från min iPhone så ber om ursäkt för diverse stavfel!

2009-05-24 @ 06:13:57
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: Tack igen, vad glad jag blir! :) Jaha, men det lät ju inte så dunder komplicerat. Så länge du är helt medveten om riskerna som finns och att en tatuering kan tappa lite färg när den läkt osv.



Hehe, javisst, jag gick där ett år :P Går du där? :)

2009-05-24 @ 10:10:44
URL: http://babyguns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback