It's over

Jag brukar läsa Sabinas blogg, fastnade för den för några månader sen
och jag har sen dess följt hennes kamp mot cancern,
och varje gång jag ser att hon uppdaterat ett inlägg så läser jag snabbt
för att försäkra mig om att hon fortfarande finns med oss,

nu den senaste veckaneller så har hon legat på sjukhus och hennes nära och kära har uppdaterat i bloggen,
idag likadant, men idag var beskedet tungt och hjärtat slår långsamt;
Sabina finns inte med oss längre.

Och även fast att jag inte känner henne alls så känns det ändå in i själen, och det gör riktigt ont,
det är någon som drar i kroppen och jag vill bara gråta.


Vila i frid Sabina,
jag hoppas du slipper smärtan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback