I just don't understand how you can miss those things.

Jag och sambon sitter och diskuterar,
han spelar något nytt MMORPG spel och jag sitter i hans knä och tittar på,
och helt plötsligt slår saknaden omkull mig som ett jävla godståg,
och det konstiga är, att det jag saknar är
World Of Warcraft, det spel jag förbannat så många gånger,

men fan vad jag saknar det alltså!
Miljöerna, folket, samarbetet, att bli boostad och
tappa bort sig i UC.

Ja herremingud,
jag saknar min Blood Elf Rouge, och min Blood Elf Paladin,
vem vet, kanske spelar lite i sommar eller så.
:*


Snygga som aldrig förr!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mihi UC ;) :D

2009-06-12 @ 09:55:41
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG :P

2009-06-12 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback