Everyone got a bad day every now and then....

...I got a good day every now and then.


Nej men seriöst, vilken jävla skitdag!
Kan knappt sova, ensam hemma, telefonen kommer med det ena dåliga
efter det andra,
vissa saker kan jag göra något åt - men med ångest långt upp i halsen,
jävla skit, varför kan jag inte fixa saker och ting på en gång när de kommer upp?

Utanför bara häller regnet ner, annars hade jag tagit en promenad in till stan,
bara varit med I, fan vad vi behöver varandra nu.
Men det liksom funkar inte, vi måste rycka upp oss,
sen kan vi gråta i varandras famnar igen.

Jag är så nära att packa ner tillhörigheter, J och allt annat i en väska
och dra från Sverige,
Lollo, får vi bo hos dig? <3


Nej jag vet, ni fattar ingenting av vad jag skriver, men ta det lugnt -
det gör inte jag heller.


Nej, nu ska jag fortsätta med det jag gör,
alltså ingenting vettigt.




I act like shit dont phase me, inside it drives my crazy, my insecurities could eat my alive.

Kommentarer
Postat av: L

Hos mig är du alltid välkommen!

2009-06-12 @ 23:02:19
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback