Ännu en dag!

God Morgon!

Har inte sovit alldeles för mycket i natt om jag ska vara helt ärlig,
suttit och läst lite på olika sidor på internet,
intressant läsning som jag kanske kommer ta upp i bloggen,
det får vi se!


I alla fall, igår efter att jag skrivit detta inlägget så hade jag balkongdörren öppen här bakom mig,
och hörde helt plötsligt väldigt många brandbilar & andra utryckningsfordon,
kollar ut och ser tjock rök.
Självklart är jag som jag är och nojjar och tror att det hänt någon jag känner något,
så jag drar på mig kläder igen (kjolen var ut och in upptäckte jag sen. dah) och tar en lite promenad längs med
E45an, och ser då en bil med tillhörande husvagn stå i diket,
bilen var totalt utbränd och när jag stått där och tittat ett litet tag så kommer en polis och säger till oss
att vi inte får stå där pågrund utav explosionsrisken som gasolflaskorna i husvagnen medförde.

När jag kom hem kunde jag läsa på TTELA om det som hänt.

Innan jag gick hem gick jag förbi ICA och köpte lite gott till mig själv,
bland annat en munk och lite choklad,
när jag kom hem satte jag mig på balkongen med choklad, munk och cider och njöt en stund.



Mysigt!





Idag ska jag iväg med Ida och fixa med hennes sommarbil så vi kan köra nercabbat snart ;)
Sjukt nice.

Hörs kanske senare, pusspuss! (&nivet, det skadar inte att kommentera lite ;D)

Kommentarer
Postat av: L

Oj oj...Otäckt. Någon som skadades?

2009-06-28 @ 19:05:10
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback