Smile even though your heart is aching.

Jag har haft en jättefin dag idag i sällskap med Catja & Amelie,
jag stresstädade en aning innan dom kom,
men det tyckte tydligen inte Cajta räckte,
hon skyllde på att hon blivit arbetsskadad utav sitt Au-Pairjobb
och satte igång med dammsugaren
medans Amelie slingade mitt hår, det blev otroligt snyggt,
och så klippte hon till min lugg också, jag är sjuukt nöjd!

Efter det så slängde vi lite skräp och åkte till Willys :)


Jag ligger hemma och lyssnar på MJ, som vanligt, just nu hans version utav Charlie Chaplins "Smile",
den är otroligt fin!








När Amelie färgade mitt hår så hade vi en disskussion om just allt ståhej med MJ och så,
och vad han faktiskt betytt för musikvärlden, och världen i övrigt,
det var otroligt skönt att få prata med någon som hade lika klara åsikter som jag har,
om än kanske inte precis desamma, så visste hon vad hon tyckte om saker och ting,
och det tycker jag är skönt när man ska föra en konversation ;P


Annars då?
Jo, jag lever, om än med sjukt mycket magont och att jag hamnat i något jag inte riiktigt uppskattar,
men bortsett från det vill jag inte klaga!
J är ledig i tre veckor framöver, hoppas vi kan hitta på något skoj :)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback