Hey Billy, vafan har hänt?

Trots det rådande (skit)vädret mår jag bättre än ett par dagar idag,
det är skönt att kunna uttrycka känslor, litegrann iallafall.

Jag är otroligt rädd för att fastna i samma känslor som för ett tag sedan,
men det ska vi inte prata om nu!


Min magvärk som jag har haft konsant i snart en vecka är mycket lindrigare idag och likaså illamåeendeskänslan,
så det är riktigt härligt :)

Vi får se vad som händer idag, kanske fixar håret, men det beror på vilken tid det blir och så,
jag är i akut behov av en klippning, har inte klippt det sen i början av November ;P

Idag är jag förresten bloggare åt min älskade Louise också,
hon färdas med tåg genom Sverige och jag har fått äran att uppdatera
alla hennes läsare om vad som händer på resan.
Puss på att ha dig i Sverige igen hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback