Wombat.

Ja, jag har spenderat årets två första dagar i sängen. Helt otroligt, men jag har varit så sjukt seg, igår var jag bakis hela dagen, helt jävla sjukt, men jag visste att det skulle bli så när jag drog i mig cider under nyårskvällen.

När jag ligger i sängen under dagarna och nördar framför bloggar, bilddagböcker och msn så planerar jag hur vackert vår hem ska bli - så fort jag orkar sätta igång att städa. Jag ser det som ett otroligt intressant projekt - något som jag verkligen vill göra. Men orken finns bara inte där, det är helt sjukt.
Men jag tänkte att jag ska göra en lista som jag kan bocka av saker på.

Imorgon börjar jag med
  1. Tvätta - kl. 12.00 - 17.00
  2. Panta burkar
  3. Diska
  4. Städa badrummet
På söndag kanske jag fixar lite i sovrummet,
måla klart väggen och sånt. Sen så måste jag fixa skjuts till IKEA så jag kan börja med vardagsrummet (som kommer vara fint och städat så snart vi har tvättat och pantat burkar och diskat, det är liksom det som är här inne...), jag ska köpa gardinstänger, taklampor och andra småsaker som höjer mysfaktorn.
Sen måste vi någon gång få upp vårt duschdraperi som vi fick av skåningarna i inflyttningspresent. Men vi har borrat upp hålen, dock så var vi dumma och körde på ögonmått, det gick åt halvete. Så jag tänkte att jag ska mäta lite imorgon, borra får dock mannen här hemma göra ;)

Sitter och kollar på bluebox.se och ikea.se och drömmer mig bort lite, ska snart kika in på coolstuff och inreda också. Det finns ju så mkt roliga saker hela tiden, love it!

Jag ska leta reda på massa burkar som man kan ha kaffe, pasta, oboy, socker, mjöl och alla andra viktiga saker i, det är lättare och finare än med en massa fula påsar överallt.



Puss. uppdaterar senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback