Omne homo mendax

Behöver knappast säga mer än det.


Alltså, jag älskar Mikael Persbrandt, särkilt den nya reklamen för UNICEF,
Persbrandt som alltid framstått så otroligt, tuff, som Gunvald och alla andra roller,
får helt plötsligt ett samvete och blir mjukare än ett barns mjukisdjur.
Jatack, säger jag bara.


Nejtack säger jag till falska människor, falsk omtanke och påhitt som man kan se rakt igenom.
Nejtack till att så fort ens vänner är borta kollar man telefonen var femte minut i hopp om ett
fint sms. & visst får jag det, och det lever jag ju på hela dagen,
när jag egentligen borde leva på ögondroppar, hostmedicin, slemlösande
och nässpray. Men sms gör en glad, jag sparar och håller tätt intill hjärtat.
Ni är mina hjärtan.

Imorgon har jag min första Matte C lektion, klockan 14.10 börjar den. Spännande.
Så ska jag hem till missarna imorgon, tänkte köpa med mig lite chips och kolla på
när Blondinbella gör bort sig i årets första Let's Dance.

You are my nightshine,
come to me.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hatar falska människor -.- bajs på doooom !!

Hoppas det går bra i skolan imorgon :D

Lycka till <3

PussÄÄ

2009-01-08 @ 22:06:18
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback