Lärcentrum

Yes.
Imorgon gäller det.
Amanda goes back to school. Once again. Jag är så sjukt nervös, tänk om jag inte orkar, precis som i slutet av gymnasiet, tänk om allt går åt helvete och att motivationen bara försvinner.

Men jag får tänka på min framtid, jag måste göra detta. Och matte gillar jag ju, men hur är läraren? Tänk om är som Ivan, då klarar jag det bara inte.
Religionen, tänk om våran lärare är lika slapp som Stigge var, om än Stigge var underbar så fick jag inte dåligt samvete utav att missa dom lektionerna, han var för snäll.

Tänk om historia inte alls är lika intressant som jag vill?

Tänk om allt går åt helvete?

Skitidetnu.



Idag så var jag och älsk iväg och handlade, och jag måste säga det, även om jag inte är något större fan av Willys så kom vi hem med fyra kassar mat för strax över 500 kr, det är ju sjukt bra! Så nu ikväll har jag fixat ihop sjukt god Korvstroganoff med ris.
Tänkte leta reda på ett recept på kyckling med pasta till imorgon, måste ju vidga mina vyer när det kommer till matlagning ;) Haha :D

Sen när jag kom hem så drog jag nästan lika snabbt iväg till sötaste Catja, hon huserar i Idas lägenhet nu när hon stuckit till fjällen. Vi drack kaffe och snackade skit. Hon är en grym tjej, känns väldigt mkt som, mig liksom.
Haha, ni skulle sett mig när jag gick dit, först ska jag ner för några trätrappor, och det gick galant (okej, det kanske var att överdriva, men ner kom jag iallafall, utan att ramla!), så tänkte jag att fan vad bra, jag överlevde! och i nästa sekund sitter jag nästan på arslet, jag tackar gudellernågonannan för att det stod en pelare precis där så jag kunde ta tag i den.

På tisdag är en helkväll med Catja inplanerad (om jag överlever skolan till dess vill säga) vi ska bara sitta o snacka och kanske glo på en film. Känns bra, då har jag iaf något att se fram emot ;)

Nej, nu ska jag försöka lugna ner mig lite och kolla på lite film, imorgon ringer klockan halv sju och jag ska göra en frukost som jag står mig på hela dagen imorgon.

Kl. 08.50 ska jag träffa Ior utanför stora entrén till Lärcentrum.
Let out new life begin.

Nuskajaggåochtänkapåhurjagintedugertillnågonting.







Nyår

Kommentarer
Postat av: catj

Du e så söt ibland gumman:) akta dej för halkan, vill inte att du bryter benen nu:P puss

2009-01-10 @ 02:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback