Du måste finnas!

Vissa människor som man känner lägger man ner lite extra energi på att höra av sig till, att hålla sig uppdaterad med och hålla sig på rätt sida med.
Jag har några sånna människor, som betyder mer än någonsin.
Er närvaro i mitt liv hjälper mig att se ljuset i livet,
ni är några riktiga stöttepelare, som, hur dåligt jag än mår, får mig att stå på raka ben,
med båda fötterna i marken.

Jag vet att jag tjatar öronen ur er men jag
älskar
er för allt ni gör för mig,
jag hade aldrig funnits utan alla tusentals sms med Lollo, jag hade inte tagit mig till skolan utan att ringa Natta och jag hade antagligen inte tagit mig genom lektionerna om jag inte visste att jag skulle få träffa Ida senare.
Att veta att Jennie är beredd att åka och hämta hem mig till tryggheten så fort jag behöver pushar mig till saker jag kanske inte förut skulle vågat,
att ha Elin att bolla alla problem i världen med, och samtidigt ha framtidsdrömmar med den finaste tjejen som finns,
det är ovärderligt.

Helt allvarligt, vad har jag gjort för att få så underbra vänner som jag har,
jag vill bara skrika ut till alla att jag har hittat dom vackraste personerna i världen,
och jag tar hand om allt så bra jag bara kan.


Without you, I surley am not a thing!

Kommentarer
Postat av: Louise

du är bäst.dina sms gör mina dagar värdefulla! utan dig, ingen lollo.

2009-01-31 @ 17:32:18
URL: http://thailandssol.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag hoppas att du vet att

du betyder mycket för mig

och att jag älskar dig.<33

2009-02-01 @ 02:12:20
Postat av: Elin

Jag älskar dig amanda, jag kommer alltid alltid finnas för dig! Hur mycket din värld en skakar och blåser, kommer jag finnas som du kan hålla dig fast i <3

2009-02-01 @ 16:00:57
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback