Sisters in arms.

God Morgon!
Hur har ni sovit? Jag är bara glad att jag sovit överhuvudtaget!


Vet ni vad? En av dom sötaste systrarna någonsin (alla mina systrar är världens finaste) fyller TVÅ år idag. Hon är mitt hjärta och när jag bor såhär långt borta börjar jag oroa mig för att hon glömmer bort sin äldsta syster, jag vill ju verkligen finnas för henne som en storasyster ska finnas för en lillasystrer.

Jag vill skydda henne från världen och allt det onda som den för med sig. Wilma, du ska aldrig råka illa ut, inte så länge jag finns för dig och det tänker jag alltid att göra.

Jag önskar dig en riktigt bra födelsedag, jag kommer alltid finnas för dig. Jag saknar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback