Oh Baby!

Gårdagen var riktigt bra!

Jag och mina båda närmasta hjärtan tog bussen ut till Överby vid två tiden, var kvar där i fyra timmar, vi shoppade, letade och testade, vi käkade och skrattade. Och vi hade det underbart! Och jag måste säga, vi har iallafall kommit fram till en sak;
Jag och Elin vet inte hur man är diskreta!
Hahaha, men det är underbart och rör mig inte i ryggen :D

När vi kom hem igår korkade vi upp varsin Aqua Tini och satte oss och hade lite skoj med min webcam. Haha, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser bilderna.

Och när jag inser att jag har Elin bredvid mig blir jag helt excalterad och ja, för hon brukar ju alltid vara så långt borta, men nu är hon här hos mig. Mitt hjärta <3
Men jag måste försöka torka bort mitt fåniga leende från läpparna, jag ser ju inte klok ut. Hihi.

Nej, bilder!





Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback