Love is stronger than Jesus




Solen strålar, okej, kanske en liten överdrift, men solen finns här. Tack och lov, snart är det vår, sen blir det sommar, det är ju helt underbart! Hela jag fylls med drömmar och förhoppningar - har denhär jäkla vintern ett slut den också? Det skulle ju vara helt underbart i så fall!

Igår så pratade jag med världens finaste Elin om att hon ska komma hit när vi har soortlov, och hungrig som jag var vid tillfället satt vi och diskuterade vad vi skulle äta, värsta lyxmenyn med tre rätter blev det, och fy vad hungrig jag var då! Inte hjälpte varken mina nybakade tekakor eller rulltårtan jag gjorde igår ett smack. Nej, jag drömde om mat också, haha ja, herregud.

Förresten så fyller världens bästa moster 41 (32) år idag. Jag älskar dig, tack för att du alltid finns <3

15 Septemer 2007, bröllop <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaså ? Vad är det för skola då ? ;D PussÄÄ <3<3

2009-02-02 @ 16:13:42
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback