If I'd stopped lying I'd just dissapoint you.

God morgon!

Solen skiner! Jag vill ta bussen upp på stan och ta en riktig vårpromenad runt Spikön med min sötnos, men han ligger och sussar här bredvid mig, och då kan jag inte med att väcka honom, men om jag kanske kan locka med en klippning eller något klädesplagg på stan, då kanske han vaknar  till liv ;)
Annars får jag dra på mig mina Ray Ban Wayfarers och gå och panta burkar på ICA, inte för att jag är i stort behov av kontanter, men det kan vara skönt att få undan lite burkar och flaskor inför lovet.
Jag frågade honom häromdagen "Älskling, hur mycket cola dricker vi egentligen?" då gav han mig en blick som fick mig att omformulera mig till "Okej, hur mycket cola dricker JAG egentligen?". Haha ja, jag undrar verkligen det! Det är skandal!

Jag håller innerligt tummarna att vädret ska vara såhär underbart när mitt hjärta kommer hit på onsdag. Det skulle vara så fint att få åka till Överby med solen i ögonen och ens andra hälft vid sidan, den andra hälft som alltid annars är alldeles för många mil ifrån mig, men nu ska hon vara här i fem dagar, och jag tänker bara njuta, fem dagar, det ska bli fint.

Imorgon drar vi till hans pappa antagligen, får se vad vi hittar där, men innan dess ska vi iallafall förbi Willys och shoppa, haha, ja, mat (hjärtat, vad vill du äta när du kommer hit? ;D) , och antagligen något mer. Både han och jag har stora planer, jag hoppas verkligen att det blir något av det!

Fin dag! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Aww, vad du är underbar älskling <3 Jag kommer njuta också! Ska bli så sjukt bäst att få vara med dig :)



Och maten får NI bestämma! ;D <3

2009-02-14 @ 12:09:16
URL: http://elinlemon.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hoppas på att du köper löshår o skickar hit ;)

PussÄÄ <33

2009-02-14 @ 14:20:36
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback