I don't belive in angels

Det finns få grupper jag får tårar i ögonen av, The Ark är en av dom få. Jag har så mycket fina minnen av dom, de är nog dom enda som aldrig svikit mig för att jag mått dåligt, dom har aldrig skytt mig för min rädlsa och sorg. Alltid funnits vid min sida med sina tröstande ord. Det känns in i hjärtat att dom sjunger just för mig. Det är något otroligt.

Det som är finast är nog att i stort sett alla mina äldre vänner kopplar ihop mig med Ola och resten av The Ark. Och även om majoriteten av min vänskapskrets nuförtiden skyr The Ark som pesten kommer jag alltid stanna kvar, precis som dom alltid stannat kvar för mig.


Och jag ljög, I do belive in angels.


Denna bild gick jag omkring med i plånboken förr <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååååh <3

2009-02-26 @ 23:33:53
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback