I'm sorry in advance

1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"
Vad svarar du?
Någon du aldrig få lära känna
2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Ett popcorn
3) I ditt senaste sms står det?
"Vet ej :-) Puss"
4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
Iris - Goo goo dolls
5) Var är din kille/tjej just nu?
Några meter ifrån mig, vid sin dator, spelar COD och svär åt dumma amerikaner.
6) Välj ett ärr på din kropp?
Mellan pek- och långfingret på höger hand. Jäkla gustavsvik.
7) Vilka är dina favoritfärger?
Svart och röd
8) Vilka i ditt liv litar du på
Inte mig själv iallafall.
9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
Mandy
10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var denvackrastemänniskani världen, och att denne skulle kunna göra vad somhelst baraför att få vaknaupp bredvid dig varje morgon?
Jag lever med den människan, han är underbarast i världen.
11) Hur ofta svär du?
Ofta, men inte lika ofta som andra.
12) Litar du på alla dina vänner?
De jag kallar vänner, ja.
13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
Det är väl bra dumt eftersom vi redan bor tillsammans ? :P
14) Tror du att allt som händer har en anledning?
Ja.
15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
Jag kan ha överseende med mycket för den jag älskar, men inte allt.
16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?

Hah, skulle inte tro det va.

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
Samma som hos samma kön.
18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
Absolut.
19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?

Hah men va?


20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
Det hoppas jag.

21) Vart togs din profilbild?
Härhemma
22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
Huvudet dunkar.
23) Vem känner dig bäst?
Jesper
24) Vad är helgens planer?
Fest antagligen.
25) Vad har du på dig just nu?
Leggings och linne, plus underkläder, såklart.
26) Har du någonsin slagit ett träd?
Hah,  skulle inte tro det
27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
Ja, någon enstaka gång.
28) Aldrig sova eller aldrig äta?
Aldrig äta
29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
Niether
30) Finns du där för dina vänner?
Alltid
31) Gillar du att umgås med andra?
Om jag gillar människorna så ja.
32) Har du lätt att förlåta andra?
Beror helt på vad människan gjort. 
33) Skulle du någonsin dela din pojkvän/flickvän med din bästa vän?
Haha, eh, nej
34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
Jadå
35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
Ja
36) Kommer någon ringa dig ikväll?
Tvivlar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback