A day in my hometown...

Första dagen i Örebro är avklarad! Jag ligger som en klubbad säl hemma i mammas villa just nu, helt slut efter dagens bravader.

Dagen började kvar över sju med världens bästa väckning, dom två sötaste systrarna man kan tänka sig kom och väckte mig med pussar och kramar och gos :)
Efter det blev det en mysig frukost och påklädning, sen så åkte vi iväg till Farfar & Elsie! Har inte varit där på några år så det var otroligt skönt att träffa dom igen!
Jättemysigt var det, och jag vill åka dit snart igen :)

Efter det så körde min kära pappa hem mig till mamma och vi drog iväg och käkade på Pizza Hut, buffé med väldigt god pizza och bra sallad! Nöjd :)

Sen har vi avverkat; Lager 157, Marieberg, samtliga butiker (köpte en kjol, bild någon annan dag, typ, fredag), IKEA och Willys! Jag tycker att vi har haft en jättetrevlig dag, min mamma och jag :D

På IKEA storshoppade jag,
här är listan:

  • 2 st badlakan
  • 1 st stekpanna
  • 1 st skohorn
  • 1 pkt ljus
  • 2 st ljusstakar
  • 4 st muggar
  • 4 st tallrikar
  • 3 st magnetlister
  • 1 st duschkräm
  • 1 st microlock
Allt till den hemska summan av 184 kr, det är vad jag kallar kap!


Pusspuss.



Kommentarer
Postat av: ERik

hejhej =) vilka funtionella underbara prylar du har köpt till lågt pris , det gör du rätt i , dom kommer väl till hands , kramisar skål =) med vatten o juice tjao !

2009-08-18 @ 20:13:52
URL: http://irakiranisrael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback