Kaustikssoda

Eller hur fan stavas det egentligen? xD

Usch, ibland är jag så trött när jag vaknar, även om jag sovit långt in på eftermiddagen, att jag inte ens orkar sminka mig eller något alls längre, det är faktiskt rätt så illa måste jag säga!

Men imorse var jag minsann uppe med tuppen och tvättade klockan sju, att jag somnade mellan varje maskin tycker jag inte hör till saken ;) Sen när vi var klara i tvättstugan vilade jag lite till och sen var det iväg till ICA Maxi som gällde.
Vi köpte allt som kunde tyckas behöva, en massa grejer till tacosen imorgon bland annat ;)

Sen när vi kom därifrån så drog jag hem till Tanya ett litet tag, tog varsin öl och snackade en massa skit bara. Det gav mig en massa energi, behöver träffa henne regelbundet för att orka med allt här ;D Sen tog jag bussen hem och stannade till på Pizzeria Shalom och köpte varsin pizza till mig & min älskade sambo, det var grymt gott! ;D

Jag tror att det spökar i vår lägenhet! När jag kom hem från Tanya förut så var köksfönstret öppet, även om varken jag eller Jesper hade öppnat det, vi tror att det blåste sönder under nattens storm, men iallafall. För när vi skulle kolla på I ditt ansikte förut så skulle jag ha mina glasögon hade jag tänkt, vi vände upp och ner på hela jäkla lägenheten, och dom finns ingenstans! Jag är rätt så säker på var jag la dom när jag åkte iväg förut, men dom finns verkligen inte! Ah, jag blir helt gaalen!

Nu ska jag gå och skölja av Jespers byxor och sen blir det nog Family Guy (ja,det är helt sjukt, förr var jag så rädd för Stewie, började nästan grina!) tills vi somnar. Upp runt tio imorgon bitti och städa undan det sista innan det är dags för mig att åka och hämta upp älskade finaste Elin på stationen. Det blir tacos & party. UNDERBART!

PUSS & Godnatt mina kära sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu ska jag alldeles strax åka till bussen! Faan vad jag längtar älsk! Snart ses vi! :D :*



PUSS!

2008-10-25 @ 08:15:34
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback