Allting kommer lösas och bli bättre igen

Åh, nu har Elin åkt vidare på sin resa till nästa destination i hennes resa genom Sverige, nämligen Göteborg :)

Hon kom runt fyra tiden igår och då började vi laga mat och öppnade den första cidern. Maten blev helt underbar och vi hade superkul. Drog vidare till P2 där vi stannade hela kvällen, Elin blev superfull och vi hade det så sjuukt bra hela kvällen! Jag måste säga att kvällens soundtrack var Afasi & Filthy med Jobb, lyssnade på den säkert 20 gånger under kvällen, och den var lika bra varje gång ;) Haha :D Vi drog hem runt två tiden och väl hemma blev det en cider & några varma mackor, sen däckade alla tre i vår mini säng på 90 cm xD haha!

Idag så vaknade jag, vad jag trodde var, kvart i åtta, kom på att man ställt tillbaka klockan i natt och klockan bara var kvart i sju, lite sur jag blev då. Kollade lite på Family Guy & somnade om. Sen sprang vi och hämtade pizza & det smakade himmelskt! :D Runt fyra drog jag & Elin iväg till stan och träffade Tanya, vi gick till Strandgatan och tog en mysig och välbehövd fika. Tog en latte & en megastor chokladmuffins, det var så himla gott! :D Sen tog vi en promenad till stationen och satt där och tjatade i nästan en timme.
när det var dags för Elin att gå på tåget ville jag bara ta hennes biljett och springa iväg. Var så himla tråkigt att hon var tvungen att åka .( Men hon kanske kommer tillbaka om två veckor igen :D

Imorgon är det dags för Ungdomsslussen, JAG ÄR LIVRÄDD! Tänk om jag blir helt ensam :( Uhh, sa till tanya att jag kommer ringa och smsa henne stup i kvarten xD haha :D Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på Jobb på repeat och sen blir det ett bad, innan jag går och lägger mig, ska ju upp tidigt som fan imrgon! Hur ska jag klara det? :O

PUSS:*

Kommentarer
Postat av: Elin

Hade det underbart älskling! :D Vi för alltid <3

2008-10-28 @ 18:40:58
URL: http://elinlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback