VÄRME!

Åh, hur underbart väder är det inte då? OJOJ säger jag bara :D Haha


Dom senaste dagarna har varit jääättefina, i onsdags så var jag hemma hos adde & bella, hjälpte dom lite att packa, dom flyttar ju när skolan slutat, dom flyttar ut från lägenheten imorgon, det är riktigt tråkigt!

Igår så var jag ute i Stora Mellösa med Julia & Natta, städade flaket vi ska åka på studenten, det blev nog bra :) Sen så drog jag mig hem till Adde & Bella, igen, dom packade lite grejer och jag var typ halvdöd och tittade bara på, det var så varmt att jag trodde att jag skulle dö, ärligt ;P

På kvällen drog vi hit, mötte upp med Antonia, vi käkade god mat, grillad kyckling & potatissallad :)Sen så letade vi reda på studsmattan, så nu är den uppe också. Haha, sjukaste var iallafall när jag råkade kliva sönder altangolvet. Helt sjukt, men jag överlevde tack och lov!



Nyss bjöd Antonia mig på en solning, skönt! Väntar på att hon ska ringa nu så vi kan åka upp på stan, sen blir det bilprovning med mamma :)

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback