Skitskola & pisshelvete.

Dagen är sämst, men alltså, egentligen, vad annars kan den vara när det är ett slutprov och en stor projektredovisning på samma dag? Allvarligt, jag får panik. Nu har jag grinat inför både Johan & Anders, så jag slipper iallafall redovisa för båda klasserna, tack och lov. Dock har allt fuckat upp sig så jag kommer inte kunna lämna in allt idag, som var tanken, men tydligen så hade inte allt hamnat på min användare på servern SÅ NU HAR ALLT GÅTT EMOT MIG - IGEN!!! alltså jag vet på riktigt inte vart jag ska ta vägen om inte den här skiten tar slut snart.

Imorgon drar jag iallafall till Jesper, så fort bara bara går.
 Jag borde vara positiv, jag vet det. Det är 14 dagar kvar, men vafan,


helvetesjävlaskitskola!
Jaghatardig.

Snart kommer det nog ett mer positiv inlägg. För så snart denhär jäkla redovsiningen är över blir dagen bara bättre.


men jag hatar redovisningar och jag kommer säkert grina och det ser inte bra ut och jag får panik och jag hatar dethär, helvetes..........

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är en normal (tyvärr) stressreaktion. Jobbig dock. Det är skitmycket i skolan nu. Det är inte lätt att vara glad och trevlig. Jag har utbrott på ungefär allt och alla i min familj. Men som du skriver är det snart över! Du fixar det. :) PUSS på dig

2008-05-22 @ 14:29:46
URL: http://Thailandssol.blogg.se
Postat av: Louise

snygg design förresten :D

2008-05-22 @ 14:30:08
URL: http://Thailandssol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback