Herregud

Ibland blir jag bara såå irriterad och besviken på småsaker, gick hem från stan med min syster nyss (fick en supersöt kofta av mamma till studenten ^^ ) och hon berättade en massa saker som gjorde mig jätteupprörd,

det är liksom smådetaljer i vardagen, som tar kanske 1 minut att fixa, som att ringa ett telefonsamtal, fixa en sak man lovat eller något liknande, men det verkar svårt för vissa människor, och det verkar även svårt för dem att se när de felat och sårat en annan människa. Även om man berätta det för dom...


Ska hem till mamma sen iallafall, fixa det sista i Scribus och sen plugga engelska.




Jag längtar till Trollhättan och mannen i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: mimmi

ja precis,, är så himla besviken, men föresten ;) på förra inlägget skrev du att du mindes för tre år sen då du fick en TILL liten syster ;) hon är ju nummer 1 :P haha puss!

2008-05-22 @ 18:58:20
URL: http://mimmi-2steps.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback