God morgon!

Vad händer?

Jag vaknade för lite över en timme sen efter en otroligt skön natts sömn, har inte sovit så gott på typ - en vecka ;P Hehe.

Nu är det Fab 5 på tv och jag äter Crostini med vitlöksfärskost. Det är så farligt gott att jag skulle kunna föräta mig på det. Jag ska se till att det blir en helgtradition i framtiden när jag flyttat hit till Trollhättan! Hehe :) Jesper sover fortfarande men han somnade tydligen ganska länge efter mig också.

Tänkte försöka få upp honom ur sängen nu så att vi kan gå ner till Kanalen och köpa en mjukglass och bara njuta av det underbara vädret. Senare ikväll måste jag plugga lite till ett prov som är på Måndag. Sen så är det ju självklart ESC också, får man inte missa, vem vet, vi kanske drar iväg till någon och kombinerar ESC med lite alkohol och trevligt sällskap, skulle jag inte säga nej till.

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback